Klik gambar untuk info selanjutnya

JUS DIET MATE 5

Membantu mendapatkan berat badan idaman tanpa kesakitan, kelaparan, senaman, 100% semulajadi selamat

Merawat penyakit kencing manis, darah tinggi, kemandulan, lelah, gout, sendi, kemurungan, insomnia (sukar tidur).

1 kotak x 20 sachets

DR-II

Merawat & menyembuh penyakit parut, jeragat, jerawat, kelemumur, psoriasis, pigment hitam, alahan kulit (Eczema), terkini penyakit SLE, mencantikkan kulit & mampu mengatasi penyakit kulit kronik

1 kotak x 30 sachs

GAIN 5

Menambah selera makan, membina otot dan meningkatkan berat badan.

Espresso XY

Menambah tenaga kelelakian tanpa kesan sampingan.

Diakui lebih power dan Terhebat Di Pasaran!

DOC-K

Membantu masalah sendi, urat dan saraf.

20g x 30 sachet

dR Betes

Membantu pesakit yang menghadapi penyakit kencing manis. 1 kotak x 30 sachs

dRQ10

Membantu pengguna yang mengalami masalah lemah jantung dan serangan stroke.
1 kotak x 30 sach

dR Silky

Produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita dari luar dan dalam. 1 kotak x 30 sachs

dR 8

Bagi yang mengalami masalah penglihatan

1 kotak x 30 sachs

Sunday, December 20, 2009

SUAMI KAGUM BENTUK BADAN MENAWAN


JITRA, 23 Sept (HPM) – Bagi seorang isteri dan ibu, penampilan diri haruslah dijaga walaupun sudah melahirkan ramai anak supaya sentiasa kelihatan menarik dan cantik di sisi suami.
Noorsiah Mohamed Nor ,37, dari Kepala Batas, Pulau Pinang seorang guru dan juga ibu kepada tiga orang anak berkata berat badan berlebihan yang dihadapinya membuatkan beliau kelihatan gempal dan tidak menarik.

Katanya beliau kurang keyakinan diri apabila berat badannya mencecah 80 kilogram (kg), malah suaminya turut menegur badannya berketul-ketul dan menggelember.
“Suami saya suruh kuruskan badan…memang saya sedar bentuk tubuh saya tak menarik lagi seperti dulu.
“Sejak itulah saya bertanya kepada rakan-rakan produk untuk kuruskan berat badan dan mereka mengsyorkan kepada saya Jus Diet Mate 5 (JDM5),” katanya.
Noorsiah mengambil JDM5 pada Ogos tahun lalu, dan selepas 10 minggu berat badannya turun kepada 56 kg

“Memang menakjubkan sehingga suami saya kagum dengan perubahan saya dalam masa yang singkat itu, malah kini beliau semakin sayangkan saya.
Di sekolah pula cikgu-cikgu lain mula menegur dengan perubahan saya, mereka kata kulit saya juga semakin cantik dan cerah,” kata beliau.

Katanya sejak itu beliau pula mula menjadi pengedar produk HPM.Suaminya turut mambantu beliau menjalankan perniagaan itu.Hasilnya beliau kini berjaya memperolehi pendapatan hampir lima angka.


0 comments:

Order Online

Name:
Email Address:
Mailing Address:
Contact No:
Item #1:
Item #2:
Item #3:
Payment Method: Maybank
CIMB
Public Bank
Western Union
Remarks:

create web form
Related Posts with Thumbnails
 
:: Jus Diet Mate 5 :: © 2007 Template feito por Templates para Você | manage by AISHITERU SHOPPE